maanantai 26. lokakuuta 2015

A new life of hand-embroidery. Kirjaillun pöytäliinan uusi elämä.

Welcome to my blog! 
In the summer we have spent few beautiful weeks at my parents house, there I found a piece of  - bit dirty, absolutely abandoned - textile, thrown away next to my fathers tools. I believe it was there in the last two decades.
I've decided to give a chance for that textile.....

Tervetuloa minun Blogiin!
Kesällä vietimme muutaman viikon vanhempieni luona. Sieltä löysin sattumalta hylätyn kankaanpalan isäni työkalujen vierestä. Se oli ollut varmaan siellä ainakin kaksikymmentä vuotta.
Päätin antaa kankaalle uuden mahdollisuuden...

So I did..... and also added a lovely crochet border.

Niin myös tein ja lisäsin siihen vielä virkatun reunan.



Traditional Hungarian hand-embroidery is much more colorful, I have used bit different and more simple colors, because it fits better to the environment where it is placed now. Now it became a nice part of our home. :-)

Perinteinen unkarilainen käsikirjontapöytäliina on paljon värikkäämpi, minä käytin hieman toisenlaisia ja yksinkertaisempia värejä, koska ne sopivat paremmin pöytäliinan paikkaan. Nyt hylätty kangas on mukava yksityiskohta kodissamme. :-)

Thanks for your visit!
Zsu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti