torstai 10. maaliskuuta 2016

First SBS Crochet Shawl ever + Pattern. Ensimmäinen SBS Virkattu kaulaliina + Ohje

Hi Everyone!


Hope you are doing well. Snow is very slowly melting here, and not to lose all hopes, soon its time to take our winter clothes to the wardrobe and put on something lighter to be prepared for spring - even in Finland. :-)
I crocheted my first South Bay Shawlette ever, and with the same swing, I made my second as well. And third is on the way......
Should I explain why I made so many? Because it is so beautiful and very easy to make. I was a bit scared to start it, but this pattern is so easy as you have to repeat 2 rows only. And now for sure I can count until 3 and 7. :-)
It was so nice to crochet.

Moi Kaikille!

Toivottavasti voitte hyvin. Lumi sulaa täällä tosi hitaasti, toivottavasti pian on aikaa laittaa talvivaatteet takaisin vaatehuoneeseen ja laittaa kevyempää päälle, koska kevät tulee joskus - myös Suomeen! :-)
Virkkasin minun ensimmäisen South Bay Shawletten, kaulaliinan, ja samaan aikaan tein toisenkin. Ja kolmas on kesken.....
Pitäisikö kertoa miksi tein niin monta? Koska se on tosi kaunis and helppo tehdä. Vähän pelkäsin, kun aloin tekemään, mutta tämä ohje on niin helppo, pitää toistaa vain 2 riviä. Ja nyt varmasti osaan laskea kolmeen and seitsemään. :-) Nämä olivat kivoja tehdä.

Here they are:
Tässä ovat:


1. First
Ensimmäinen

2. Second
Toinen
Chart / Ohje





And the third:
Ja kolmas: 


Thank you for your visit
Zsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti